TURBO´S HOET Turbo til SKODA Octavia II Combi (1Z5) (2004)
- SKODA Octavia II Combi (1Z5) - 1.2 Bensinmotor
- SKODA Octavia II Combi (1Z5) - 1.4 Bensinmotor
- SKODA Octavia II Combi (1Z5) - 1.8 Bensinmotor
- SKODA Octavia II Combi (1Z5) - 2 Bensinmotor
TURBO´S HOET Turbo tilgjengelig for øvrige SKODA modeller
Nye tilbud på bildeler
-
TURBO´S HOET TurboladerVarenr 1101166
Denne byttes har en tilleggsavgift på 2221,31 NOK, inkl. 25% mva.
Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
-
TURBO´S HOET TurboladerVarenr 1101360
Denne byttes har en tilleggsavgift på 2221,31 NOK, inkl. 25% mva.
Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
-
TURBO´S HOET TurboladerVarenr 1102790
Denne byttes har en tilleggsavgift på 2221,31 NOK, inkl. 25% mva.
Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
-
TURBO´S HOET TurboladerVarenr 1103819
Denne byttes har en tilleggsavgift på 2221,31 NOK, inkl. 25% mva.
Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
-
TURBO´S HOET TurboladerVarenr 2101354
Denne byttes har en tilleggsavgift på 2221,31 NOK, inkl. 25% mva.
Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
-
TURBO´S HOET TurboladerVarenr 1103251
Denne byttes har en tilleggsavgift på 2221,31 NOK, inkl. 25% mva.
Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
-
TURBO´S HOET TurboladerVarenr 1101221
Denne byttes har en tilleggsavgift på 2221,31 NOK, inkl. 25% mva.
Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
-
TURBO´S HOET TurboladerVarenr 1101420
Denne byttes har en tilleggsavgift på 2221,31 NOK, inkl. 25% mva.
Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
-
TURBO´S HOET TurboladerVarenr 1100552
Denne byttes har en tilleggsavgift på 2221,31 NOK, inkl. 25% mva.
Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.
-
TURBO´S HOET TurboladerVarenr 1100550
Denne byttes har en tilleggsavgift på 2221,31 NOK, inkl. 25% mva.
Du får tilleggsavgiften tilbake i bytte for den gamle reservedelen.